چهارشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۵

عکس‌هايی که ديروز گرفتم، در فليکر.

3 comments:

Sibil گفت...

امين آقای گل....
دلم برا این اینگليسی های هاف هافو تنگ شد. عاشق آن عکس "خواهش می کنم صدای موسيقی تان را پايين نگاه داريد" شدم. این فقط از انگليسی ها بر می آيد. باورت ميشود که نه اینجا...نه تورونتو...نه واشنگتن...نه بوستون همچن اعلانی (درست است اعلان¿) نه من ديده ام نه شنيده ام.
در ضمن من که زياد چزيی حاليم نيست ولی زاويه ديد خوبی داری...مخصوصاً در عکس هايی که از ساختمان ها و بنا ها و پله پرقی ها از سوراخکی ایستاده ای و گرفته ای.
يک کلک رشتی که من از کاوه ياد گرفته ام اینکه بهتر است از 100 تا عکس يکی را نتخاب کنی. فکر کنم اینجور حتماً معروف شود. يا مثلاً از يک محيط خاص يا يک سابجکت خاص (به شرطی که هولويی زيبا نباشد) فقط يک عکس بگذاری. يادم هست این کاوه این کار را می کرد.
مخلص

ناشناس گفت...

سلام و مرسی باز هم.
در مورد کامنت بالا نازلی جان منظورت کدوم کاوه است، گلستان ؟

Amin گفت...

سيبيل جان

ممنون از لطف و راهنمايی ات. اگرچه من اعتقاد ندارم که فليکر نمايشگاه عکسهای حرفه ای باشد. فليکر مال آماتورهاست و حرفه ای ها بهتر است بروند گالری! من که هر چقدر عکس باشد می گذارم و عکسهای برگزيده و بهتر را در يک مجموعه (ست) جدا می کنم.

بايگانی